Na poligonu v Ballocu potekajo zadnja testiranja novega modela Alfa Romeo Milano. Javnosti bo razkrit 10. aprila.

  • Na domači testni stezi v Baloccu, na zgodovinskem poligonu Alfe Romeo, skupina italijanskih inženirjev intenzivno zaključuje zadnjo fazo razvoja novega modela Alfa Romeo Milano.  
  • Določen je tudi že datum svetovne premiere: 10. april.
  • Razvoj modela Milano je prešel v zadnjo fazo potrjevanja, ki poteka pod strokovnim vodstvom ekipe inženirjev, ki je ustvarila edinstvene modele, kot so 4C, 8C, Giulia in Stelvio Quadrifoglio, Giulia GTA ter 33 Stradale.
  • Cilji so kot vedno: najboljša vodljivost in najboljša vozna dinamika v razredu.

Na testnem poligonu v Baloccu potekajo zadnja testiranja novega športnega avtomobila Alfa Romeo Milano, ki so ga zasnovali v oblikovalskem studiu Alfa Romeo Centro Stile. Novi Milano bo predstavljen javnosti na posebnem dogodku 10. aprila v Milanu in si ga bodo preko neposrednega prenosa lahko ogledali vsi ljubitelji vozil Alfa Romeo.
 

Pod strokovnim vodstvom ekipe italijanskih inženirjev, ki je odigrala pomembno vlogo pri izjemnih projektih Alfa Romeo (4C, 8C, Giulia in Stelvio Q ter Giulia GTA), se Milano – avtomobil, s katerim znamka Alfa Romeo vstopa v svet popolnoma  električnih vozil – bliža zadnji fazi. Razvojne strategije usklajuje ekipa inženirjev Alfa Romeo na poligonu v Baloccu, ki testnim voznikom ponuja idealne pogoje, da na stezi preizkusijo zahteve in cilje, ki so jih postavili dinamični inženirji, odgovorni za validacijo projekta.
 

Pod vodstvom Domenica Bagnasca, ki je odgovoren za preverbo dinamičnih lastnosti vozila, se Milano, tako kot vsako vozilo Alfa Romeo, prilagaja postavljenim ciljem. Domenico Bagnasco je v svoji karieri sodeloval pri razvoju več športnih avtomobilov Alfa Romeo, ki so postali sinonim užitka v vožnji in športnosti znamke: nepozabni 8C, brezkompromisni 4C, legendarna Giulia GTA in mnogi drugi.
 

Ekipa je osredotočena na izjemno dinamiko, z usmerjenimi in posebnimi posegi na vzmetenje. Cilj ostaja neprekosljiva vozna dinamika, ki temelji na neposredni in izjemno natančni geometriji krmiljenja, ki zagotavlja hitro vožnjo v ovinkih z visoko stopnjo oprijema.
 

Projekt vodi Stefano Cereda, ki je znano ime pri projektih Alfe Romeo. Še pred razvojem dizelskih motorjev za modela Giulia in Stelvio, se je Stefano Cereda proslavil z izjemnim projektom Giorgio. Preden je prevzel vodenje projekta Milano, je Cereda sodeloval pri razvoju motorja Tonale Plug-In Hybrid Q4 280HP.
 

Tehnični razvoj modela Milano vodi Luigi Domenichelli, italijanski inženir, zadolžen za integracijo in validacijo vseh podsistemov vozila v smislu zmogljivosti, vzdržljivosti in udobja. Ambiciozni oblikovalski cilji modela Milano so osredotočeni na zagotavljanje odlične lege na cesti in vodilne ergonomije v razredu, ki temelji na odličnem in prefinjenem vmesniku človek-stroj.