Giulia Quadrifoglio

  • Pregled
  • ELEGANCA
  • TEHNOLOGIJA
  • POGONSKI SKLOP
  • DINAMIČNOST
  • UČINKOVITOST
  • QUADRIFOGLIO
ELEGANCA

ELEGANCA

POMENLJIVA LEPOTA

Oblikovalci že od začetka civilizacije tehnični in konstrukcijski navdih črpajo iz narave in človeške anatomije. Za najznamenitejše arhitekturne mojstrovine na svetu je značilno pravo ravnovesje med človeškimi in konstrukcijskimi potrebami. Popolnoma nova Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio je s tega vidika »visokega« oblikovanja vrhunski izdelek.

ZUNANJOST

SPEKTAKULARNOST BREZ PRETIRAVANJA

Zunanjost popolnoma novega vozila Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio je spektakularna in izoblikovana brez nepotrebnega pretiravanja. Ima močno identiteto, prepoznavno po bistvenih značilnostih: legendarni mreži hladilnika v obliki trilista, agresivno oblikovanem pokrovu motorja in bokih, poudarjenih z izrazitimi bočnimi linijami. Obsežna uporaba ogljikovih vlaken na strehi, pokrovu motorja, zadnjem spojlerju in ščitnikih pragov vliva popolnoma novemu vozilu Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio izjemen dirkalni duh. S pogonom na zadnji kolesi in idealnim ravnotežjem (50/50) je bilo mogoče ustvariti postavitev s kabino, podprto na zadnji strani, dolgim pokrovom motorja in zelo široko sprednjo ploščo. Ničesar ni preveč: vse je čistokrvna Alfa Romeo.

NOTRANJOST

ZASNOVANA ZA ŽIVLJENJE

Za najznamenitejše arhitekturne mojstrovine na svetu je značilno pravo ravnovesje med človeškimi, okoljskimi in konstrukcijskimi potrebami. Popolnoma nova Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio je odličen izdelek te filozofije »visokega« oblikovanja. Voznik popolnoma novega vozila Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio je vedno v središču – v kabini, ki je zasnovana z enakim pristopom kot zunanjost: je minimalistična in s prefinjenimi materiali, kot so ogljikova vlakna in usnje, ter s tehnologijo, ki omogoča doseganje usklajenega razmerja med človekom in strojem.

EDINSTVENOST

VELIKO VEČ KOT SAMO PODROBNOSTI

Podrobnosti popolnoma novega vozila Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio spominjajo na pravi superavtomobil. Ergonomski in izjemno lahki sedeži Sparco združujejo tehnologijo, udobje in bočno oporo.

Volan, na katerem je rdeča tipka za vžig motorja, je oblečen v usnje. Ergonomski krmilniki, informacijsko-razvedrilni sistem in položaj za vožnjo ustvarjajo popolno harmonijo med voznikom in vozilom, ki omogoča popoln nadzor edinstvene vozne izkušnje od začetka do konca.

  • ELEGANCA
  • ZUNANJOST
  • NOTRANJOST
  • EDINSTVENOST
TEHNOLOGIJA

TEHNOLOGIJA

NAJSODOBNEJŠE INOVACIJE

Tehnologijo, vgrajeno v popolnoma novo vozilo Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio, smo razvili, da bi povečali zmogljivost in vam zagotovili odlične občutke med vožnjo. Razmerje med voznikom in strojem je vedno v središču vseh inovacij, s katerimi si razvijalci prizadevajo ustvariti vozilo, ki je naravni podaljšek telesa, duha in srca voznika.

ALFA™ CDC

ELEKTRIČNI ODZIV
 

Popolnoma nova Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio ima »možgane«, ki so zadolženi za dinamiko vozila. To je sistem Alfa™ Chassis Domain Control (CDC), modul, ki povezuje delovanje sistemov ESC, Alfa™ DNA Pro, Alfa™ Active Torque Vectoring, Alfa™ Active Aero Splitter, Integrated Brake System (IBS) in Alfa™ Active Suspension. Vsaki od teh naprav dodeljuje posebna opravila, da se doseže najboljša dinamična zmogljivost.

VARNOST

PRVOVRSTNE VARNOSTNE INOVACIJE

Popolnoma nova Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio združuje pristna vozniška čustva in vrhunske varnostne sisteme, s čimer poskrbi za sproščenost in udobje voznika ter potnikov. Sistem opozarjanja na čelno trčenje (Forward Collision Warning – FCW) z avtonomnim zaviranjem v sili (Autonomous Emergency Braking – AEB) in funkcijo zaznavanja pešcev, opozarjanje ob menjavi voznega pasu (Lane Departure Warning – LDW), tempomat z omejevalnikom hitrosti, spremljanje mrtvega kota (Blind Spot Monitoring – BSM) s sistemom za zaznavanje vozil na zadnji strani vozila ter vzvratna kamera z dinamično mrežo in parkirnimi tipali – vsi ti sistemi in funkcije so del serijske opreme.

IBS

INTEGRALNI ZAVORNI SISTEM

 

Ta inovativni elektromehanski sistem združuje nadzor stabilnosti in zavorni sistem. Ne samo da ta naprava omogoča znatno zmanjšanje teže, ampak tudi optimizira povratne informacije prek zavorne stopalke, kar zagotavlja skoraj takojšnji odziv in izjemno zavorno zmogljivost: zavorna razdalja pri hitrosti 100 km/h znaša samo 32 metrov.

INFORMACIJSKO-RAZVEDRILNI SISTEM

ZNANJE JE MOČ

Popolnoma nova Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio je opremljena s serijskim informacijsko-razvedrilnim sistemom popolnoma nove generacije, ki ima 6,5-palčni zaslon visoke ločljivosti, vmesnik Bluetooth, vhod USB in tipke za upravljanje na volanskem obroču. Za upravljanje vmesnika voznik/stroj se uporablja intuitivni krmilnik s sledilno ploščico. Na zahtevo je informacijsko-razvedrilni sistem na voljo tudi z vrhunskim sistemom Connect 3D Nav z 8,8-palčnim zaslonom, digitalnim radijskim sprejemnikom (DAB) in instrumentno ploščo s 7-palčnim barvnim zaslonom TFT.
Popolnoma novo vozilo Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio je mogoče opremiti tudi s sistemom Sound Theatre proizvajalca Harman Kardon, ki ima 900 W moči in 14 zvočnikov, vključno z dvema zvočnikoma za prostorski zvok in enim globokotonskim zvočnikom.

  • TEHNOLOGIJA
  • ALFA™ CDC
  • VARNOST
  • IBS
  • INFOTAINMENT
POGONSKI SKLOP

POGONSKI SKLOP

ČAS JE ZA VZLET

Popolnoma nova Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio ni samo najhitrejša cestna limuzina podjetja Alfa Romeo doslej. Najpomembnejše čustvo, ki vam ga lahko to vozilo pričara za volanom, je čisto vznemirjenje. Vse je zasnovano za brezkompromisen užitek v vožnji. Ceste niso bile zgrajene zato, da bi vas omejevale. Popolnoma nova Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio vam daje občutek svobode, ki izhaja neposredno iz njenega srca – pogonskega sistema.

MOTOR

ČISTOKRVNA ZMOGLJIVOST

Srce popolnoma novega vozila Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio je bencinski motor 2.9 V6 z dvema turbopolnilnikoma in nasprotno ležečimi valji (90°). Motor razvije 510 KM in 600 Nm navora v območju števila vrtljajev od 2.500 do 5.000 vrt./min.
Ta novi motor je bil razvit v tesnem sodelovanju s Ferrarijem. Je izjemno zmogljiv in obenem lahek, saj je v celoti izdelan iz aluminija.

MENJALNIK

PREKLOPITE NA STRAST

Popolnoma nova Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio ima samodejni 8-stopenjski menjalnik, ki prepušča vozniku popoln nadzor nad vozilom.
Menjalnik je lahkoten in natančen, v kombinaciji z odzivnim krmiljenjem pa v vozniku vzbuja izjemna čustva in užitek v vožnji, ki je nekaj edinstvenega v tej kategoriji.

  • POGONSKI SKLOP
  • MOTOR
  • MENJALNIK
DINAMIČNOST

DINAMIČNOST

NOV POGLED NA MOČ RAVNOVESJA

Popolnoma nova Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio ni samo prikaz najboljšega razmerja med močjo in težo v svojem razredu, ampak je študija uporabe te moči. Idealna porazdelitev teže v razmerju 50 : 50 ustvarja optimalno ravnovesje in prikazuje prednost pogona na zadnji kolesi v vozilu s spredaj nameščenim motorjem. Kombinacija pogona na zadnji kolesi in spredaj nameščenega 6-valjnega motorja popolnoma novega vozila Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio, ki je v celoti izdelan iz aluminija, je inženirski ekipi podjetja Alfa Romeo omogočila, da natančno porazdeli težo po celotni šasiji.

NOVO VZMETENJE ALFALINK™

PATENTIRANE REŠITVE ZA DINAMIKO
 

Popolnoma nova Alfa Romeo Giulia je opremljena z novo patentirano shemo AlfaLink™: spredaj dvojna nihajna roka s polvirtualno krmilno osjo ter zadaj štirje členi in pol.
Sprednja dvojna nihajna roka s polvirtualno krmilno osjo ohranja sprednji kolesi v popolnoma pravokotnem položaju glede na tla tudi pri hitrem zavijanju, kar poveča linearnost navora krmilnih koles za 20 % in zmanjša podkrmiljenje.
Zadnji štirje členi in pol zagotavljajo najboljšo vodljivost (bočni oprijem) v razredu in vrhunsko udobje.

VEKTORSKO USMERJANJE NAVORA

AKTIVNO VEKTORSKO USMERJANJE NAVORA ALFA™
 

Popolnoma nova Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio je opremljena z inovativnim sistemom, ki zagotavlja optimalno porazdelitev navora na dve zadnji gredi, kar omogoča elektronsko krmiljen diferencial z dvema sklopkama. Rezultat te tehnologije sta večji oprijem in varnejša vodljivost, tudi pri veliki hitrosti, v zavojih in na vseh vrstah cestne površine.

ACTIVE AERO

ALFA™ ACTIVE AERO

Popolnoma nova Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio je edina limuzina na svetu s karbonskim dodatkom Active Aero Splitter, ki je nameščen pod sprednjim odbijačem. Pri hitrosti nad 100 km/h ga odpreta aktivatorja, ki ju krmili sistem Alfa™ CDC (Chassis Domain Control). Ta dodatek povečuje potisno silo k tlom, kar zagotavlja dodatno stabilnost, zlasti v hitrih zavojih.
Razvoj aerodinamike je rezultat temeljitega preizkušanja v vetrovniku. Popolnoma nova Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio ima naravni koeficient potisne sile k tlom (Cz) –0,1: večja je hitrost, večja potisna sila k tlom deluje na vozilo, kar zagotavlja večjo stabilnost in sposobnost manevriranja.

ALFA™ DNA PRO

ALFA™ DNA PRO

Novi sistem Alfa™ DNA Pro, ki je povezan s sistemom Chassis Domain Control, v trenutku prilagodi obnašanje vozila izbranemu načinu vožnje.

  • Način RACE aktivira funkcijo »overboost« in poveča glasnost izpušnega sistema za vožnjo po dirkališču.
  • Način DYNAMIC zagotavlja večjo odzivnost zavornega sistema in volana za napredno cestno vožnjo.
  • Način NATURAL je udobna nastavitev vzmetenja za popolno ravnovesje pri vsakodnevni vožnji.
  • Način ADVANCED EFFICIENCY omogoča motorju največje prihranke energije in dinamično učinkovitost. Je najustreznejši način vožnje za razmere s slabim oprijemom.
  • DINAMIČNOST
  • VZMETENJE ALFALINK™
  • USMERJANJE NAVORA
  • ACTIVE AERO
  • ALFA™ DNA PRO
UČINKOVITOST

UČINKOVITOST

START & STOP

Popolnoma nova Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio združuje izjemno zmogljivost in veliko učinkovitost. Če v sistemu Alfa DNA™ Pro omogočite način Advanced Efficiency, lahko motor 2.9 V6 deluje s samo tremi aktivnimi valji. Sistem Start & Stop najnovejše generacije omogoča tudi dodatne prihranke goriva pri mestni vožnji.

LAHKOST

OBSEŽNA UPORABA IZJEMNO LAHKIH MATERIALOV

Šasija popolnoma novega vozila Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio je izdelana iz litega visokotrdnostnega jekla, blatniki in vrata so iz aluminija, pokrov motorja in streha pa iz ogljikovih vlaken. Poleg tega aerodinamični dodatki in pogonska gred iz ogljikovih vlaken v kombinaciji s popolnoma aluminijastim vzmetenjem ustvarjajo popolno vozno ravnovesje.

PORABA GORIVA

IZKLOP VALJEV

Vsi elektronski sistemi pomagajo z usklajenim delovanjem vozniku zmanjšati porabo goriva. Zahvaljujoč patentiranemu elektronsko krmiljenemu izklopu valjev lahko popolnoma nova Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio prevozi 100 kilometrov s samo 8,5 litra goriva, pri čemer emisije CO2 znašajo samo 198 g/km (pri kombinirani vožnji).
Podatki o porabi goriva in emisijah CO2 so pridobljeni za namene primerjave skladno z direktivami/uredbami ES in morda niso reprezentativni za dejanske vozne razmere.

  • UČINKOVITOST
  • LAHKOST
  • PORABA GORIVA
QUADRIFOGLIO

QUADRIFOGLIO

OD VRAŽEVERJA DO ZMAGE

Zgodba Quadrifoglio (štiriperesna deteljica) se je začela s preprostim talismanom za srečo, ki je kmalu postal magični simbol za uspeh na dirkališčih in zmage na dirkah vozil Alfa Romeo in njihovih voznikov. Ko je Ugo Sivocci leta 1923 zmagal na dirki Targa Florio, je njegova štiriperesna deteljica prečkala ciljno črto pred njim. Od takrat Quadrifoglio spremlja ekipo Alfa Romeo na vseh njenih legendarnih zmagah: od P2 na svetovnem prvenstvu leta 1925 do svetovnega prvenstva Formule 1 z modeloma »Alfetta« 158 in 159 v letih 1950 in 1951. Je dokaz o sreči, ki te lahko doleti, če se učinkovitosti in inženirstva lotiš tako učinkovito kot Alfa Romeo.

NASLEDNJI KORAKI