Alfa Romeo 4C Spider

  • PREGLED
  • SLOG
  • TEHNOLOGIJA
  • ZMOGLJIVOST
  • MATERIALI
  • DINAMIČNOST
  • UČINKOVITOST
SLOG

SLOG

URESNIČEN SEN

Navdih za obliko je Alfa Romeo 4C našla v bogati zgodovini, v edinstvenem slogu Alfe Romeo 33 Stradale.

Alfa Romeo 4C, ki jo izdelujejo v Modeni, združuje dve edinstveni lastnosti: Alfin inženiring in Maseratijevo proizvodnjo. 4C. Čistokrvna Alfa Romeo.

ZUNANJOST

LE NEBO NAD NAMI

Občutek odprtega prostora Alfe Romeo 4C Spider je rezultat naravnega »evolucijskega razvoja,« ki izvira iz kupejske različice. Njena oblika izvira iz specifičnih tehnoloških in stilističnih sprememb, ki poudarjajo občutek svobode: brez vpliva na športni DNK Alfe Romeo 4C Spider. Sprememba zadka ji daje več moči, spremenjen pokrov nameščenega motorja zadaj, pa pušča prostor za sprednji pokrov, ki je oblikovan tako, da vsebuje reže za zajemanje zraka, pod katerimi je mogoče začutiti srce avtomobila.

NOTRANJOST

DIRKAŠKA NOTRANJOST

Podobno kot zunanjost ima tudi vsak element v notranjosti natančno določeno funkcijo in izraža dirkaški značaj Alfe Romeo: kot na primer edinstvena šasija, ki je narejena iz enodelne lupine iz ogljikovih vlaken.
Da bi bilo vse na dosegu rok voznika, poskrbi posebej oblikovan volan, z gumbi za upravljanje. Aluminijaste stopalke in ščitniki za pete sta detajla, ki odražata pravi športni značaj. Sedeži vsebujejo okrepljeno kompozitno (karbonsko) strukturo in posebno lahko oblazinjenje, s čimer se ohranja dirkalni položaj med vožnjo.

DETAJLI

EKSKLUZIVNI DETAJLI

Vsak detajl Alfe Romeo 4C Spider je zasnovan tako, da podžge športno strast. Lita platišča merijo od R17 do R19 in se po velikosti razlikujejo glede na os, s čimer se zagotavlja idealno razmerje in najboljša dinamika.  Zavorne čeljusti Brembo s štirimi majhnimi zavornimi bati so na voljo v štirih barvah: sivi, črni, rumeni in rdeči. Zaradi biksenonskih žarometov, varnostne kletke Halo iz ogljikovih vlaken (za doplačilo), stranskih zajemalcev zraka iz ogljikovih vlaken, dvojne izpušne cevi, športnih sedežev in enodelne šasije iz ogljikovih vlaken je Alfa Romeo 4C Spider majhna, vendar impresivna mojstrovina iz tovarne Alfa Romeo.

  • SLOG
  • ZUNANJOST
  • NOTRANJOST
  • DETAJLI
TEHNOLOGIJA

TEHNOLOGIJA

PRIPRAVLJENA NA ODZIV

Pri avtomobilih, ki želijo osupniti, je odzivnost ključna. ALFA TCT, dvojna suha polavtomatska sklopka z nadzorom speljevanja, optimizira prestavljanje in pospeševanje, za zabavo na dirkališču pa poskrbi s preprostim premikom intuitivnega gumba Alfa D.N.A. v položaj »Race«.

ALFA TCT

ODZIV V TRENUTKU

Menjalnik ALFA TCT s suho dvojno sklopko zagotavlja najhitrejše možno prestavljanje v vseh pogojih in vsebuje inovativno funkcijo za nadzor med speljevanjem, ki optimizira sisteme vozila in izkoristi razpoložljiv pospešek. 

ALFA D.N.A.

BISTVO JE D.N.A.

Alfa Romeo 4C je zasnovana za voznika. Izbirnik Alfa D.N.A. ima tri nastavitve (»Dynamic«, »Natural« in »All Weather«), s katerimi prilagodite avtomobil razmeram na cesti in trenutnemu slogu vožnje. Z ekskluzivnim načinom »Race« pa voznik še bolj izkusi doživetje za volanom na dirkalni stezi. Z izbiro položaja »Dynamic« se izklopita sistem za nadzor stabilnosti in ABS, s čimer voznik pridobi popoln nadzor nad vozilom. Med izbiranjem različnih načinov se spreminja tudi prikaz na povsem digitalni instrumentalni plošči z zaslonom TFT, ki ustreza posamezni nastavitvi Alfa D.N.A.

  • TEHNOLOGIJA
  • ALFA TCT
  • ALFA D.N.A.
ZMOGLJIVOST

ZMOGLJIVOST

USTVARJENA ZA VZNEMIRJENJE.

Motor Alfe Romeo 4C Spider s prostornino 1750 kubičnih centimetrov in turbo polnilnikom je zasnovan na najnovejši tehnologiji, ki so jo inženirji Alfe Romeo izpopolnili tako, da je še bolj učinkovita in močnejša.
Ta majhna rešitev omogoča neverjetne športne zmogljivosti, primerne za vsak superavtomobil, medtem ko je vse narejeno tako, da podžge strast Alfe Romeo za volanom: peljite jo in naj vas prepriča.

MOTOR

MAJHNA PROSTORNINA, VELIKA ZMOGLJIVOST

Štirivaljni 1750 bencinski motor z direktnim vbrizgom, 176 kW, narejen povsem iz aluminija, zagotavlja izjemno zmogljivost z maksimalnim navorom 350 Nm, od katerega je 80 % na voljo že pri 1700 vrtljajih. Alfa Romeo 4C doseže hitrost nad 260 km/h, od 0 do 100 km/h pa pospeši v 4,5 sekunde.

TEHNOLOGIJA ODSTRANJEVANJA OSTANKOV IZGOREVANJA IZ MOTORJA

ODSTRANJEVANJE OSTANKOV IZGOREVANJA/PRISILNO POLNJENJE

Napredna tehnologija odstranjevanja ostankov izgorevanja pri Alfi Romeo 4C maksimira navor pri nizkih vrtljajih in proizvede več moči na zahtevo voznika.
Za potrebe tehnologije odstranjevanja ostankov izgorevanja je motor opremljen tudi s turbino nove generacije in izpušnim kolektorjem s hitrejšim pretokom.

ČRPALKA ZA MAZANJE PO IZKLOPU MOTORJA

Kot vsi vodilni konkurenčni avtomobili tudi Alfa Romeo 4C uporablja sistem za samodejno ohlajanje, ki varuje turbinski polnilnik. Ob izklopu motorja se kroženje olja navadno zaustavi, kar povzroči izgubo mazalnih sposobnosti in morebitne poškodbe motorja. S črpalko za mazanje po izklopu motorja, olje še naprej kroži skozi turbino, dokler se ta ne ohladi.

  • ZMOGLJIVOST
  • MOTOR
  • IZPIRANJE
  • HLADILNA ČRPALKA
MATERIALI

MATERIALI

IZJEMNA LAHKOST

Ogljikova vlakna so najnaprednejši material v avtomobilskem inženiringu. Šasija Alfe Romeo 4C Spider – tehta le 73 kilogramov – je enodelni kos iz ogljikovih vlaken. Motorni blok ter prednji in zadnji del okvirja so iz aluminija, ki združuje trdnost in izjemno nizko težo. Karoserija je narejena iz kompozitov SMC: materiala nizke gostote, ki združuje nizko težo (je 20 % lažji od jekla) in dimenzijsko stabilnost, primerljivo z jeklom, ki je boljši od aluminija.

DINAMIČNOST

DINAMIČNOST

POPOLNO RAVNOVESJE, POPOLNA ZMOGLJIVOST

S sredinsko postavitvijo motorja in izjemno naprednim vzmetenjem (prednja prečna vodila zgoraj, nadgrajene McPhersonove vzmeti zadaj) je Alfa Romeo 4C popolnoma uravnotežena in obvlada cesto pri vsaki hitrosti. Zmogljiv zavorni sistem s samodejno hlajenimi navrtanimi zavornimi koluti in zavornimi čeljustmi Brembo na sprednjih kolesih omogoča Alfi Romeo 4C, da se pri hitrosti 100 km/h zaustavi v le 36 metrih. Premer zadnjih in prednjih koles, nameščenih na Alfi Romeo 4C, je različen, kar zagotavlja vozilu odličen oprijem na vseh podlagah in v vsakem vremenu.

UČINKOVITOST

UČINKOVITOST

KONCENTRIRANA UČINKOVITOST

Skupna suha teža avtomobila je le 940 kilogramov. Zato ima Alfa Romeo 4C enega izmed najnižjih razmerij med močjo in težo: manj kot 2,9 kg na kW. Z vrnitvijo k zadnjemu pogonu Alfa Romeo 4C zagotavlja izjemno dirkalno izkušnjo med vožnjo.

NASLEDNJI KORAKI