Alfa Romeo Logo

Models

ALFA ROMEO NA MEDNARODNEM AVTOMOBILSKEM SALONU PARIZ 2016


Alfa Romeo se na mednarodni avtomobilski salon v Parizu vrača s prestižnim razstavnim prostorom, kakršnega si vrhunska znamka, ki simbolizira italijansko odličnost, vsekakor zasluži. Največ pozornosti bo deležna Giulia, najpristnejši izraz duha znamke Alfa Romeo, ki uspešno združuje vse elemente, zaradi katerih je postala ena najbolj zaželenih avtomobilskih znamk: prepoznavna italijanska oblika, visoko zmogljivi motorji, idealna porazdelitev teže, edinstvene tehnične rešitve ter odlično razmerje med težo in močjo.

Obiskovalci svetovne premiere na pariškem mednarodnem avtomobilskem salonu bodo imeli priložnost spoznati novo različico Giulia Veloce z ekskluzivnimi motorji, slogom in vsebino. Giulia Veloce je na voljo z dvema novima motorjema: 2,0-litrskim turbobencinskim motorjem z močjo 205 kW (280 KM) in 2,2-litrskim dizelskim motorjem z močjo 154 kW (210 KM). Oba motorja sta povezana z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom in neprekosljivim štirikolesnim pogonom Q4.

Različico Giulia Veloce z 2,2-litrskim dizelskim motorjem in močjo 154 kW (210 KM) bo mogoče naročiti že prvi dan pariškega avtomobilskega salona, to je 29. septembra.

V Parizu bo predstavljenih pet različnih izvedenk vozila Alfa Romeo Giulia: dve izpeljanki  nove različice Veloce, dve različici Super in privlačna različica Quadrifoglio. Razstavljeni bosta tudi različici Giulietta Veloce in Mito Veloce, ki skupaj z modelom Giulia ustvarjajo izrazito družinsko vzdušje, ter različici Coupé in Spider modela Alfa Romeo 4C, sodobne ikone znamke. Vsa ta vozila so edinstvena z vidika oblike in tehnologije ter voznikom poženejo kri po žilah tako na cesti kot na dirkalni stezi. Vozila Alfa Romeo so že več kot stoletje namenjena tistim, ki od vozil pričakujejo, da presežejo koncept »uporabnega prevoznega sredstva« in postanejo »vir intenzivnega vznemirjenja«.

 

Alfa Romeo Giulia Veloce

»Veloce« je veličastno ime, ki ohranja spomin na tradicijo znamke Alfa Romeo. Že vse od leta 1956, ko je bilo prvič uporabljeno pri modelu Giulietta, označuje različice, ki izstopajo po športnosti in izvirnosti. Danes ime Veloce nosi tudi nova Giulia, ki bo izpolnila pričakovanja strank, ki hrepenijo po vsebinah, prežetih z osebnostjo. Giulia Veloce bo postopoma na voljo na vseh trgih območja EMEA (Evropa, Bližnji vzhod in Afrika).

Na pariškem salonu bosta predstavljeni dve različici novega vozila Giulia Veloce. Obe sta opremljeni z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom in štirikolesnim pogonom: prvi model bo na voljo v popolnoma novi barvi, modri misano, poganja pa ga nov 2,0-litrski turbobencinski motor z močjo 205 kW (280 KM). V drugi model Giulia Veloce s karoserijo v sivi silverstone pa je vgrajen nov 2,2-litrski dizelski motor z močjo 154 kW (210 KM).

 

Prepoznaven slog in ekskluzivna oprema

Zunanjost novega vozila Giulia Veloce izstopa po prefinjenih oblikovnih potezah, kot so posebni odbijači in obrobe vrat v sijajno črni barvi, ter po različnih športnih elementih, kot so posebna dvojna izpušna cev in 5-kraka lita platišča R19. Športni občutek prevladuje tudi v notranjosti, kjer so najopaznejši novi črni usnjeni športni sedeži. Vozilo ima tudi športni volan z odličnim oprijemom, aluminijaste vstavke v armaturni plošči, sredinski konzoli in vratnih oblogah ter ksenonske žaromete.

Prepoznavni notranjost in zunanjost vključujeta bogato serijsko opremo, vključno z dvopodročno klimatsko napravo, sistemom Alfa DNA, infotelematskim sistemom Uconnect s 6,5-palčnim zaslonom in novimi učinkovitimi sistemi aktivne varnosti, kot so sistem opozarjanja na čelno trčenje (FCW) z avtonomnim zaviranjem v sili (AEB) in prepoznavanjem pešcev, integrirani zavorni sistem (IBS), sistem za opozarjanje ob zamenjavi voznega pasu (LDW) in tempomat z omejevalnikom hitrosti.

 

Dve novi različici motorja

V modelu Giulia Veloce je premierno predstavljen novi štirivaljni 2-litrski bencinski motor, ki je v celoti izdelan iz aluminija ter razvije moč 205 kW (280 KM) pri 5.250 vrt./min in največji navor 400 Nm pri 2.250 vrt./min. Ta motor je opremljen z elektrohidravličnim sistemom pogona ventilov MultiAir, sistemom turbopolnilnika »2-v-1« in neposrednim vbrizgom goriva pod visokim tlakom 200 barov, ki skupaj zagotavljajo hitro odzivnost na ukaze stopalke za plin pri vseh hitrostih in zelo učinkovite ravni porabe goriva.

Giulia Veloce je na voljo tudi z novim 2,2-litrskim dizelskim motorjem, ki razvije največjo moč 154 kW (210 KM) pri 3.500 vrt./min in največji navor 470 Nm pri 1.750 vrt./min. Turbodizelski motor s prostornino 2,2 litra v modelu Giulia je prvi dizelski motor v zgodovini znamke Alfa Romeo, ki je v celoti izdelan iz aluminija. Ta motor s štirimi valji v vrsti izstopa s sistemom vbrizgavanja goriva najnovejše generacije, ki vključuje tehnologijo MultiJet II in prilagajanje hitrosti vbrizgavanja (Injection Rate Shaping – IRS), ter z delovnim tlakom 2.000 barov. Električno krmiljeni turbopolnilnik s spremenljivo geometrijo ponuja najsodobnejšo mehaniko in skrajšuje odzivne čase ter hkrati zagotavlja prednosti glede učinkovitosti. Uporaba balansirne predležne gredi zagotavlja najbolj dovršen užitek v vožnji in najvišjo raven udobja.

V obeh primerih je Giulia Veloce opremljena z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom, poganjajo pa ju motorji, izdelani v Italiji, in sicer v tovarnah v mestih Termoli (bencinski motorji) in Pratola Serra (dizelski motorji), ki sta namenjeni izključno proizvodnji motorjev Alfa Romeo z najsodobnejšimi postopki in metodami, ki jih uvrščajo na vrh njihovih razredov po zmogljivosti in učinkovitosti.

Poleg tega bo kmalu na voljo tudi inovativna tehnologija »AE« – Advanced Efficiency. Ta različica, ki je prepoznavna po posebnem znaku na prtljažnih vratih ter je na voljo v paketih opreme Giulia in Giulia Super, temelji na 2,2-litrskem dizelskem motorju z močjo 132 kW (180 KM) in 8-stopenjskem samodejnem menjalniku.
Različica Advanced Efficiency dosega izjemne rezultate na področju porabe goriva in emisij: 4,2 l/100 km in samo 99 g CO2 na kilometer pri kombinirani vožnji.
Doseganje takšnih rezultatov omogočajo posebne tehnične rešitve, kot so nizkotlačni ventil EGR, ki povečuje učinkovitost motorja, hladilnik polnilnega zraka zrak-voda, nadgradnja glavnega krogotoka z dodatnim hladilnim krogotokom motorja in posebna prestavna razmerja. Poleg tega je zaradi znižanja karoserije vozila za približno pet milimetrov in ekskluzivnih, posebej zasnovanih litih platišč, koeficient zračnega upora (Cx) zmanjšan na 0,23, kar zagotavlja večjo aerodinamično učinkovitost. Zadnja, vendar nikakor ne najmanj pomembna značilnost različice Giulia »AE« Advanced Efficiency, so posebne pnevmatike 205/60 R16 za zmanjšan kotalni upor.
Učinki teh inovacij so opazni v višjem navoru motorja, ki je na voljo že pri nizkih vrtljajih in omogoča izjemne rezultate: najvišja hitrost 230 km/h in pospešek od 0 do 100 km/h v 7,2 sekunde.

 

 

Štirikolesni pogon s tehnologijo Q4

Giulia Veloce prvič predstavlja inovativni sistem štirikolesnega pogona s tehnologijo Q4, ki sproti nadzoruje oprijem vozila ter zagotavlja izjemne ravni zmogljivosti, učinkovitosti in varnosti.

Zasnova sistema Q4, vgrajenega v model Giulia Veloce, vključuje aktivni razdelilnik pogona in sprednji diferencial, ki omogočata izpolnjevanje posebnih tehničnih zahtev znamke Alfa Romeo in prenos visokega navora z izjemno odzivnostjo ter posebej kompaktno in lahko zasnovo (teža se poveča samo za približno 60 kg). Razdelilnik pogona vključuje napredno tehnologijo aktivne sklopke, ki omogoča izjemno dinamično vožnjo in obenem zmanjšano porabo goriva. Za hiter odziv in natančno porazdelitev navora je poskrbljeno z integriranim aktuatorjem naslednje generacije, odvisno od izbranega načina vožnje v sistemu Alfa DNA.

Sistem Q4 neprekinjeno nadzoruje več parametrov, da glede na način uporabe vozila in razpoložljiv oprijem cestne površine zagotovi optimalno porazdelitev navora med premama. Ta tehnologija lahko na podlagi informacij, ki jih zberejo tipala prečnega in vzdolžnega pospeška ter tipala kota volana in kotne hitrosti vozila, predvidi izgubo oprijema koles. V običajnih razmerah se Giulia Veloce s sistemom Q4 obnaša kot vozilo s pogonom na zadnji kolesi: 100 odstotkov navora se prenaša na zadnji kolesi. Ko je dosežena mejna vrednost oprijema koles, sistem sproti prenaša do 60 odstotkov pogonskega navora na sprednjo premo, kar omogoča namenski razdelilnik pogona. Zaradi zagotovitve najhitrejšega odziva pri ponovni porazdelitvi navora sistem izkorišča velik mehanski prekomerni zdrs (do 2,5 odstotka) med premama, kar omogoča prvovrsten nadzor vozila z vidika oprijema in smerne stabilnosti v zavojih.

Sistem Q4 v novi Giulii Veloce ponuja vse prednosti štirikolesnega pogona z vidika stabilnosti, oprijema in varnosti, obenem pa zagotavlja zmanjšano porabo goriva, izjemno odzivnost in popoln užitek v vožnji avtomobila s pogonom na zadnji kolesi.

 

Vse prednosti modela Giulia

Nova Giulia Veloce ima vse posebne značilnosti modela, ki je naznanil vrnitev znamke Alfa Romeo v ta pomembni segment. Ima prepoznavno italijansko obliko, izraženo z občutkom sorazmernosti in preprostosti ter kakovostnimi površinami, ki obdajajo voznika in ga drzno umeščajo v središče. Poleg tega je izbira pogona na zadnji kolesi – in zdaj tudi štirikolesnega pogona Q4 – več kot samo preprost poklon najpristnejšim koreninam legende Alfa Romeo. Je tudi tehnična rešitev, ki prinaša visoko zmogljivost, intenzivne užitke in vrhunske občutke med vožnjo.

Druge posebnosti modela Giulia vključujejo izjemno porazdelitev teže med premama, prefinjeno vzmetenje (patent Alfa Romeo) in najbolj neposredno krmiljenje v segmentu. Poleg tega Alfa Romeo Giulia združuje neverjetno zmogljivost motorja in izdatno uporabo ultralahkih materialov, denimo ogljikovih vlaken, aluminija, aluminijevega kompozita in plastike, kar zagotavlja najboljše razmerje med težo in močjo (manj kot 3 pri različici Quadrifoglio).

Novi model Giulia ponuja edinstvene tehnične rešitve, ki sledijo tradiciji znamke Alfa Romeo in postavljajo standard v segmentu. Med naprednejše funkcije spadata integrirani zavorni sistem (Integrated Brake System – IBS), ki precej skrajša zavorno pot, in aktivno vzmetenje, ki zagotavlja izjemno udobje. Različica Quadrifoglio ponuja tehnologijo vektorskega usmerjanja navora (Torque Vectoring), ki zagotavlja izjemno porazdelitev navora med kolesi na zadnji premi, in sprednje pomično krilce Active Aero Splitter, ki pri visoki hitrosti aktivno uravnava potisno silo k tlom.

Alfa Romeo Giulia je prejela prestižnih pet zvezdic na testu Euro NCAP in dosegla 98 odstotkov točk za zaščito odraslih potnikov. To je najboljši rezultat doslej, ki ga je doseglo katero koli vozilo po uvedbi strožjega sistema ocenjevanja po letu 2015. Ta izjemni rezultat je bil dosežen z uvedbo dveh ključnih elementov: vgradnjo široke palete inovativnih varnostnih sistemov in učinkovitostjo strukture karoserije, ki je lahka in toga ter izdelana z izdatno uporabo ultralahkih materialov, kot so ogljikova vlakna, aluminij in aluminijev kompozit.

Na pariškem avtomobilskem salonu bosta predstavljena dva modela Giulia Super z 2,2-litrskim dizelskim motorjem z močjo 132 kW (180 KM) in 2,0-litrskim turbobencinskim motorjem z močjo 147 kW (200 KM). Oba motorja sta povezana z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom in pogonom na zadnji kolesi. Oba sta nadgrajena s športnim paketom (vključuje športni volan s posebnim oprijemom, aluminijaste vstavke v armaturni plošči, sredinski konzoli in vratnih oblogah ter ksenonske žaromete) ali luksuznim paketom, ki vključuje usnjene sedeže (na voljo v črni, bež, tobak in rdeči barvi), usnjeno oblazinjenje armaturne plošče in vratnih oblog, ogrevana in električno nastavljiva prednja sedeža z osmimi nastavitvami, ogrevan volan, vstavke iz pravega lesa (oreh ali hrast) v armaturni plošči, sredinski konzoli in vratnih oblogah ter kromirane zunanje okvirje stekel in električno zložljiva zunanja ogledala. Na voljo so tudi prefinjeni dodatki Mopar iz ogljikovih vlaken: ohišje zunanjih ogledal, mreža hladilnika in glava prestavne ročice.

Na razstavnem prostoru še posebej izstopa Giulia Quadrifoglio v odtenku rdeče competition, ki je opremljena z 2,9-litrskim bencinskim motorjem V6 z močjo 375 kW (510 KM) in dvema turbinskima polnilnikoma. Predstavljena je v športni konfiguraciji z ultralahkimi 5-krakimi platišči R19, karbonsko-keramičnim zavornim sistemom in sedeži Sparco s karbonskim ogrodjem.

 

Giulietta in Mito

Pozornost bo na salonu namenjena tudi novima modeloma Giulietta in Mito. Oba prenovljena modela skupaj z vozilom Giulia ustvarjata izrazito družinsko vzdušje. Prednjo stran vozil krasita nova mreža hladilnika in legendarni nos v obliki trilista, ki je verjetno najslavnejši in najbolj prepoznaven simbol v svetu avtomobilizma. Tudi napisa »Giulietta« in »Mito« posnemata izvedbo pri napisu »Giulia«, oba modela pa imata prenovljen logotip znamke Alfa Romeo.

Ponudba obeh modelov je optimizirana, tako da lahko kupci preprosto in hitro izberejo različico, ki najbolj ustreza njihovemu okusu in potrebam, lahko pa jo prilagodijo z dodatnimi elementi in opremo. Prenovljena Giulietta ponuja drznejši športni značaj, prenovljeni 1,6-litrski turbodizelski motor JTDm z močjo 88 kW (120 KM), inovativni samodejni menjalnik Alfa TCT in vrhunske storitve UconnectTM LIVE, ki omogočajo, da ste vedno povezani prek pametnega telefona.

Na razstavnem prostoru Alfa Romeo v Parizu je predstavljena Giulietta Veloce z ekskluzivnim turbobencinskim motorjem 1750 z močjo 177 kW (240 KM) in samodejnim menjalnikom TCT. Ta visokozmogljiva različica, ki je prepoznavna po kovinski črni etna, po zunanjosti izstopa zaradi novih športnih odbijačev z rdečimi vstavki, sijajnih antracitnih površin, steklene strehe, izboljšanega zavornega sistema Brembo z rdečimi zavornimi čeljustmi, poliranih 5-krakih litih platišč R18 in razširjene dvojne izpušne cevi. Enako športno vzdušje prevladuje tudi v notranjosti, ki je izpopolnjena z elegantnimi novimi sedeži v usnju in alkantari z vgrajenim vzglavnikom, kontrastnimi rdečimi šivi in športnim, udobno oblikovanim volanom.

Poleg tega Giulietta Veloce na salonu predstavlja ekskluzivne dodatke Mopar, kot so karbonski spojler in pokrovi zunanjih ogledal, posebni ščitniki pragov z rdečim vstavkom Alfa, predimenzionirane izpušne cevi, notranja osvetlitev LED na sprednjih vratih s projiciranjem logotipa Alfa Romeo in znak »Veloce« v rdeči barvi.

Na razstavnem prostoru Alfa Romeo bo predstavljen tudi prenovljeni Mito, ki ohranja vlogo majhnega športnega avtomobila, ki zapeljuje z italijansko eleganco, tehnično odličnostjo in popolnimi užitki v vožnji. Na pariškem mednarodnem avtomobilskem salonu bo predstavljena tudi bolj športna različica v ponudbi: Veloce z 1,4-litrskim turbobencinskim motorjem MultiAir, ki razvije moč 125 kW (170 KM), s samodejnim menjalnikom TCT, z novimi športnimi sedeži z oblazinjenjem v rdečem usnju in z novimi litimi platišči R18.

Mito Veloce je nadgrajen z dodatki Mopar, ki jih vključuje nov športni paket: od inovativne rdeče barve Alfa na prednjem odbijaču do novega znaka »Veloce« v rdeči barvi Alfa in poliranih litih platišč R18 z diamantnim učinkom.

 

4C Coupé in 4C Spider

V soju žarometov bo tudi privlačni Alfa Romeo 4C v različicah Coupé in Spider – sodobna ikona znamke, ki predstavlja dirkaško dušo, zapisano v DNK znamke Alfa Romeo. Optimalna zmogljivost in odlično inženirstvo, ki ustvarjata vrhunske užitke in dih jemajočo eleganco.

Oba avtomobila poganja zmogljiv motor s prostornino 1.750 cm3, turbinskim polnilnikom in neposrednim vbrizgom, ki je v celoti izdelan iz aluminija. Motor ima tudi hladilnik polnilnega zraka in dvojno neprekinjeno spremenljivo krmiljenje ventilov, kar zagotavlja zmogljivost, primerljivo s superavtomobilom: najvišja hitrost 258 km/h (257 km/h za 4C Spider), pospešek od 0 do 100 km/h v 4,5 sekunde, prečni pospešek 1,1 g in največji pojemek pri zaviranju 1,25 g.
Duh superavtomobila se izraža tudi v izbiri ultralahkih materialov: ogljikova vlakna za školjko, aluminij za sprednji in zadnji okvir šasije ter SMC (kompozit z nizko gostoto) za karoserijo.

Na pariškem salonu bo predstavljena tudi različica 4C Spider v trislojnem odtenku rdeče competition s pokrovom varnostnega loka iz ogljikovih vlaken in novo sredinsko dvojno izpušno cevjo Akrapovič iz titana. Da bi dodali pridih elegance ter zmanjšali težo vozila in povečali njegovo zmogljivost, so ga opremili s poliranimi platišči (R18 spredaj in R19 zadaj) ter zunanjimi deli, kot so bočne zračne odprtine in zunanja ogledala iz ogljikovih vlaken. Rdeče zavorne čeljusti, športni sedeži in črna usnjena armaturna plošča z obrobo iz ogljikovih vlaken zaokrožujejo slogovni izraz tega kabrioleta.

Razstavljena bo tudi nagrajena različica 4C Coupé v trislojni kovinski sivi barvi stromboli z ogljikovimi vlakni v strehi in drugih elementih, kot so zračne odprtine na boku in prednjem odbijaču, zunanja ogledala in zadnji spojler. Vozilo je opremljeno tudi z rdečimi zavornimi čeljustmi, dirkaškim izpušnim sistemom in poliranimi 5-krakimi platišči (R18 spredaj in R19 zadaj). V notranjosti se rdeči usnjeni športni sedeži odlično ujemajo z usnjeno armaturno ploščo in detajli iz ogljikovih vlaken.

Oba predstavljena avtomobila se odlikujeta po prefinjenem »vrhunskem zvočnem sistemu Alpine«, ki zagotavlja popolno glasbeno doživetje.

 

Razstavni prostor

Alfa Romeo se na mednarodni avtomobilski salon v Parizu vrača s prestižnim predstavitvenim prostorom, ki vključuje neprekosljive konstrukcijske podrobnosti in prefinjeno igro luči, ki poudarjajo pomembne nove značilnosti vozil. Pogled na razstavni prostor zato jemlje dih. To so dosegli z 900 ploščicami LED, ki sestavljajo notranjo steno, s kakovostjo navpičnih površin, ki izražajo bistvo genetskega zapisa znamke Alfa Romeo, in z zasnovo športne teksture tal, kar vse skupaj poudarja legendarno zmogljivost vozil Alfa Romeo.

Razstavni prostor vključuje poseben prostor, namenjen znamki Mopar, pod katero uvrščajo storitve FCA, skrb za stranke, originalne dele in dodatno opremo. V Parizu bo premierno predstavljena tudi kolekcija novih izdelkov znamke Alfa Romeo, navdahnjenih s prenovljenim logotipom v grafičnih komponentah. Kolekcija vključuje izbor izdelkov, posebej zasnovanih v sodelovanju z oblikovalskim centrom Centro Stile Alfa Romeo: prvovrstni tehnični izdelki, izdelani iz visokozmogljivih materialov, kot so ogljik, aluminij in Nycroteh. Kolekcija Mopar obsega več linij izdelkov: od oblačil – osrednji kos je modularna jakna, izdelana iz tkanine softshell, odporne proti dežju – do usnja, vključno z majhno potovalko za oba spola iz visokotehnološkega materiala in usnja z dodatki iz polirane kovine, in linije dodatkov, kot so moške denarnice in obeski za ključe. In ne nazadnje, na predstavitveni steni znamke Mopar so razstavljeni različni dodatki za modele 4C, Giulietta in Giulia. Za slednjo so na voljo karbonska ohišja ogledal in pragovi, karbonska mreža hladilnika, ohišje ključa v dveh barvah in številni drugi prefinjeni detajli.

1254x6001254x6001254x6001254x600_Alfa-Romeo_Parigi_01