POGONSKI SKLOP

Popolnoma nova Alfa Romeo Giulia ima nov vzdolžno postavljen 2,2-litrski dizelski pogonski sklop, ki združuje vrhunsko zmogljivost in učinkovitost. Zaradi zmanjšanja teže vozila je blok motorja izdelan iz aluminija. Dizelski motor je na voljo v dveh različicah: 150 KM in 180 KM. Za zagotovitev progresivne odzivnosti brez »turboluknje« deluje turbopolnilnik pri majhnem številu vrtljajev z velikim navorom. Izberete lahko tudi zmogljiv 2,0-litrski bencinski motor z močjo 200 KM in navorom 330 Nm. Tako dizelski kot bencinski motor sta na voljo z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom.

POGON NA ZADNJI KOLESI

Popolnoma nova Alfa Romeo Giulia ni samo lepa na pogled, ampak izraža mere, ki jih narekuje shema pogona na zadnji kolesi. Nazaj postavljena kabina leži neposredno na pogonskih kolesih. Uravnotežena je z dolgim pokrovom motorja in motorjem, ki je postavljen med dve gredi. Ta rešitev je ključ do optimalne uravnoteženosti.

NOVO VZMETENJE ALFALINK™

Popolnoma nova Alfa Romeo Giulia je opremljena z novo patentirano shemo AlfaLink™: spredaj dvojna nihajna roka s polvirtualno krmilno osjo ter zadaj štirje členi in pol. Sprednja dvojna nihajna roka s polvirtualno krmilno osjo ohranja sprednji kolesi v popolnoma pravokotnem položaju glede na tla tudi pri hitrem zavijanju, kar poveča linearnost navora krmilnih koles za 20 % in zmanjša podkrmiljenje. Zadnji štirje členi in pol zagotavljajo najboljšo vodljivost (bočni oprijem) v razredu in vrhunsko udobje.

ALFA ™ DNA

Sistem Alfa™ DNA deluje na parametre motorja ter prilagaja odzive stopalke za plin, zavor, volana in motorja skladno z izbranim načinom vožnje, kar znatno spremeni obnašanje vozila. Način Dynamic zagotavlja večjo odzivnost zavornega sistema in volana za športno cestno vožnjo. Način Natural je udobna nastavitev vzmetenja za popolno ravnovesje pri vsakodnevni vožnji. Način Advanced Efficiency zagotavlja največje prihranke energije in dinamično učinkovitost.